Monipuolista toimintaa Valkeakoskella ympäri vuoden!

Vatsastapuhuja Sari Aalto ja MLL Valkeakosken yhdistyksen vapaaehtoisia ryhmäkuvassa.
Vatsastapuhuja Sari Aalto vieraili Valkeakoskella vuonna 2023.

Tapahtumat

Järjestämme yleisötapahtumia kuten teatteriesityksiä, asiantuntijaluentoja, lastenkonsertteja jne. noin kaksi kertaa vuodessa, pääsääntöisesti kevät- ja syyskaudella. Tapahtumat on suunnattu lapsille ja lapsiperheille, nuorille ja aikuisväestölle. Tapahtumamme ovat pääsymaksuttomia ja avoimia kaikille. Löydät ajantasaiset tiedot tulevista tapahtumistamme Ajankohtaista-sivulta tai Facebook-sivultamme.

Lisäksi osallistumme yhteistyötahojen kuten kaupungin varhaiskasvatuksen ja muiden yhdistysten järjestämiin tapahtumiin vapaaehtoisresurssiemme mukaan. Mikäli toivoisit meiltä osallistumista/tukea järjestämääsi tapahtumaan, voit olla yhteydessä yhdistykseen sähköpostitse lähettämällä viestiä mll.valkeakoski@gmail.com.

Pop up -perhekahvilat

Järjestämme pop up -kohtaamispaikkoja eli perhekahvilatapaamisia vaihtuvissa paikoissa. Pop up -perhekahvilat ovat kaikille avointa matalan kynnyksen toimintaa, jonne voit tulla lasten kanssa vaikka vain piipahtamaan. Toiminta tarjoaa vertaistukea ja mahdollisuuden tutustua samankaltaisessa elämäntilanteessa oleviin vanhempiin. Ilmoitamme tulevista pop up -perhekahviloista Ajankohtaista-sivulla sekä Facebookissa.

Tukioppilaiden tukeminen

Tuemme vuosittain Valkeakosken yläkoulujen tukioppilaiden toimintaa.

Kiva kaveri -stipendit

Jaamme kevätkauden päätteeksi 50 euron arvoisia Kiva kaveri -stipendejä kaikissa Valkeakosken ala- ja yläkouluissa. Stipendit jaetaan 5- ja 8-luokkalaisille. Stipendien saajat valitaan yhteistyössä koulujen rehtorien ja opettajien kanssa.

Vauvalahjat

Jaamme neuvolan kautta kaikille uusille valkeakoskelaisille vauvoille vauvalahjan.

Perheuintipäivät

Tarjoamme perheuintipäiviä yhdistyksen jäsenille kevät- ja syyskausilla Valkeakosken uimahalliin yhtenä sunnuntaina kerran kuukaudessa. Perheuintipäivinä yhdistyksen jäseniin kuuluva aikuinen voi käydä maksutta uimassa perheeseen kuuluvien lasten kanssa näyttämällä voimassaolevaa jäsenkorttia (paperikortti tai mobiilikortti) uimahallin kassalla. Perheuintipäivien päivämäärät ilmoitetaan aina syys- ja kevätkauden alussa. Löydät tulevat perheuintipäivät Ajankohtaista-sivulta tai Facebook-sivultamme. Huom. etu on voimassa vain yhdistyksen jäsenille. Jos et ole vielä jäsen, voit liittyä helposti netissä tästä linkistä! Jäsenmaksumme on 25 euroa vuodessa.