Puistotreffit Walklandian pumptrackilla ti 11.6. klo 17.30-19

6.5.2024

Kesän alussa käynnistetään yhdessä puistotreffikausi! Yhdistyksemme kutsuu lapsia, nuoria ja aikuisia liikkumaan yhdessä!

Tule viettämään yhteistä aikaa ja tutustumaan uusiin ihmisiin tiistaina 11.6. klo 17.30-19 Walklandian hauskanpitopuistoon, mistä löytyy Suomen suurin pumptrack sekä skeittiparkki, ja aivan vierestä myös Kepparimaa keppihevosharrastajille. Pumptrackilla voi scoottailla, potkupyöräillä tai pyöräillä. Muistathan omat kypärät ja liikuntavälineet mukaan!

Tapahtuma on maksuton ja avoin kaikille!

Puistotreffeille saa halutessaan ottaa mukaan omia eväitä, tarjoilua ei yhdistyksen puolesta ole mutta hauskaa yhdessäoloa riittää senkin edestä.

Lapset ovat Walklandian alueella vanhempiensa vastuulla. Autolla saapuville pysäköintipaikkoja löytyy Wareenan, Waltikan tai Kirjaslammen p-alueilta.

Lisätietoja Walklandian hauskanpitopuistosta löydät tästä linkistä.

Kuva: Walklandia Ry