MLL lastenhoitotoiminta Valkeakoskella päättynyt

15.2.2024

MLL Hämeen piirin koordinoima lastenhoitotoiminta Valkeakoskella on päättynyt vuoden 2023 lopussa.

Tilapäisen lastenhoitoavun koordinointi ja lastenhoitajien koulutus Valkeakoskella ei jatku vuonna 2024. Lastenhoitotoiminta Valkeakoskella jouduttiin päättämään, sillä toiminnalle ei ole saatu jatkorahoitusta Valkeakosken kaupungilta tai Pirkanmaan hyvinvointialueelta (Pirha). Avustusten lisäksi toiminnalle ei ole muuta rahoitusta. Avustusta on käytetty hoitajien rekrytointiin, kouluttamiseen ja ohjaamiseen, perheiden ohjaamiseen sekä hoitajien välittämiseen perheille.

MLL Hämeen piirin lastenhoitotoiminnan koordinaattori Liisa Lindström on tiedottanut sekä tilapäistä lastenhoitoapua käyttäneille valkeakoskelaisille perheille, että paikallisille koulutetuille MLL lastenhoitajille toiminnan päättymisestä marraskuussa 2023.

Lisätietoja toiminnan lakkauttamisesta voi tiedustella MLL Hämeen piiristä:

Liisa Lindström
Lastenhoitotoiminnan koordinaattori