Kahvitilaisuus vapaaehtoistyöstä kiinnostuneille torstaina 8.2.

6.2.2024

Kiinnostaako merkityksellinen vapaaehtoistyö MLL Valkeakosken paikallisyhdistyksen parissa?

Tule laskiaispullakahville kuulemaan asiasta lisää torstaina 8.2. klo 18, paikkana GoodMood Cafe torin laidalla. Vinkkaa meitä vaikka viestillä tulostasi, niin tiedämme varata tarpeeksi pullia.  Viestin voit laittaa Facebook-sivullemme Messengerillä, tai sähköpostitse mll.valkeakoski@gmail.com.

Kokoamme vapaaehtoisista verkostoa. Liittymällä verkostoon et sitoudu mihinkään. Jokainen voi omien aikataulujensa mukaan lähteä lastentapahtumien, jäseniltojen, luentojen ja pop up - perhekahviloiden järjestelyihin. Viikottaista perhekahvilatoimintaa meillä ei tällä hetkellä ole.

Verkostolle on perustettuna WhatsApp-ryhmä, missä ilmoitellaan tulevista tapahtumista ja tarjolla olevista tehtävistä.

Ryhmässä saa myös ideoida ja ehdottaa tapahtumia, mitä voisi olla järjestämässä.

Tervetuloa!