Jäsenetupäivä Waltikan Minigolf-radalla su 16.6. klo 12-20

6.5.2024

Pop up -jäsenetuna MLL Valkeakosken yhdistyksen jäsenille tarjoamme ilmaisen kierroksen Rantahotelli Waltikan Minigolf-radalla sunnuntaina 16.6.2024 klo 12-20 välisenä aikana.

Minigolfiin ei ole ennakkoilmoittautumista, oman golfausvuoron saat Waltikan vastaanotosta. Kirjoita vastaanoton nimilistaan nimesi ja jäsennumerosi, sekä mahdollisten mukaan tulevien lasten nimet ja jäsennumerot, niin pääsette pelaamaan ilmaisen kierroksen.

Huom! Sekä pelaamaan menevien aikuisten että lasten tulee olla MLL Valkeakosken paikallisyhdistyksen jäseniä! Tiesithän, että MLL:n lapsijäsenyys (alle 18-v.) on aina ilmainen? Voit helposti liittää myös perheen lapset MLL:n jäseniksi OmaMLL-palvelussa.

Jos et ole vielä MLL:n jäsen, voit liittyä mukaan helposti netissä. Saat paljon paikallisia ja valtakunnallisia jäsenetuja, ja alle 18-vuotiaat lapset pääsevät jäseniksi ilmaiseksi. Aikuisjäsenen jäsenmaksu on 25€/vuosi.

Tervetuloa golfaamaan ja pitämään hauskaa!