Naurava taapero keinussa.

MLL Valkeakosken paikallisyhdistys

Olemme lapsien ja perheiden puolella - vapaaehtoistyötä ilolla ja suurella sydämellä!

Liity jäseneksi

Tue MLL:n toimintaa Valkeakoskella ja valtakunnallisesti liittymällä jäseneksi! MLL:n jäsenyys on helppo tapa osoittaa, että olet pienen puolella. Se on kannanotto lasten ja perheiden puolesta.

MLL puolustaa lapsen oikeuksia, auttaa ja tukee perheitä arjessa, järjestää hauskaa tekemistä kaikenikäisille sekä tarjoaa mielekästä vapaaehtoistyötä lasten ja perheiden kanssa. Lisäksi saat huikean määrän paikallisia ja valtakunnallisia jäsenetuja.

Jäsenmaksu aikuiselta on 25 euroa / vuosi. Alle 18-vuotiaat perheenjäsenet voi liittää jäseneksi ilmaiseksi.

Paikalliset jäsenetumme

MLL:n jäsenenä saat paikallisia ja valtakunnallisia jäsenetuja yhteistyökumppaneidemme palveluihin:

• Hieronta ja Hyvinvointi Jonria tarjoaa 3 käyntikerran vauvahierontapalvelut -10% alennettuun hintaan 148,50€. Voimassaoloaika 2 kk. Hieronta voidaan aloittaa 3 viikon ikäisenä. Tehokkaat tulokset saadaan keskimäärin kolmella hoitokerralla. Ajanvaraus sekä palvelukuvaus: www.jonria.com
  • Tmi Mari Laurell/ ML Beauty tarjoaa kaksi etua:
    • MLL kasvohoito hintaan 65€ (normaalihinta 73€). Hemmottelevaan kasvohoitoon kuuluu kaksoispuhdistus, höyrytys, kuorinta, hieronta, naamio, seerumi ja kasvovoide.
    • Kestävä microblading kulmamuotoilu sekä vahvistus 8-10 viikon sisään hintaan
      270€ (ovh 290€). Varaa aika: https://varaa.timma.fi/tmimarilaurell
  • Jalkahoitola Känsän Roses tarjoaa perusjalkahoidon jäsenhintaan 57€ (normaalihinta 60€).
    Jalkahoito kestää n. 1h 15min sisältäen: kylvetys, kynsinauhojen ja kynsien hoito, kovettumien ja känsien poisto, jalkahieronta sekä kotihoito-ohjeet. Hemmottele jalkojasi! www.kansanroses.fi
  • North Ray tarjoaa 15% alennuksen tuotteistaan. Sivustolta löydät kattavan valikoiman laadukkaita sinivaloa ehkäiseviä keltaisin ja oranssein linssein varustettuja monitoimilaseja. Alennuksen saa syöttämällä koodin MLLVLK tai suoraan linkistä https://northray.fi/discount/MLLVLK
  • Jesper Junior (Ideapark Lempäälä) tarjoaa -10% alennuksen normaalihintaisista tuotteista. Edun saa esittämällä voimassaolevan MLL:n jäsenkortin kassalla.

Jäsenalennukset saa esittämällä voimassaolevan jäsenkortin/jäsennumeron tai etukohtaisen alennuskoodin palveluntarjoajan/myyjän antamien ohjeiden mukaan.